A Zsákmány
3 990Ft
A zsákmány egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, 2 – 8 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 20 perc. A játék 2005-ben megnyerte a Mensa Select díját Mensa Select díj kategóriában. A társast, a könnyebb tanulhatósága ellenére, csak 10 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a szövetségek, a pakli tervezés és a card play conflict resolution mechanizmusokra.
Már sokadik napja tengődünk a vízen, de mindhiába – a beígért fenséges zsákmánynak se híre, se hamva. Ideje lesz visszafordulnunk… De várjunk csak! Mi az ott a távolban? Csak nem a királyság egyik kereskedelmi hajója? Arrrr, ez már valami, vitorlákat felhúzni! Csak nehogy egy másik csapat kalóz hamarabb lecsapjon ezekre a fenséges kincsekre!
Vitorlázz el a kalandok tengerére, ahol minden hullám mögött ármány leselkedik hajódra! A Zsákmány egy díjnyertes kártyajáték, ami már 1992 óta sok játékos kedvence – nem véletlen, hiszen a neves társasjáték tervező, Reiner Knizia munkája. 2005-ben még a híres Mensa Select díjat is elnyerte. Hiába, a jó játékélmény időtálló! 🙂
A játékosok a körükben több akció közül választhatnak, amikor végrehajtották akciójukat, a következő játékoson a sor. Kijátszhatnak maguk elé egy kereskedelmi hajót, kalózhajót játszhatnak ki valamelyik kereskedelmi hajóhoz, esetleg kalózkapitányokat játszhatnak ki. A játékosok a körül elején tudnak kereskedelmi hajót szerezni, ha a maguk elé lerakott hajót senki nem támadta meg, vagy ha valamelyik kereskedelmi hajónál nekik van a legnagyobb erejük (a kalózhajók különböző értékűek).
Amikor a pakli elfogy, és valamelyik játékosnak már egy lap sem maradt a kezében, a játék véget ér. A játékosok összeadják az elnyert kereskedelmi hajókon lévő aranyérmék számát, és kivonják belőle a kezükben maradt kereskedelmi hajókon lévő aranyérmék számát. A legtöbb aranyérmével rendelkező játékos a nyertes.
A doboz tartalma: 25 kereskedelmi hajó kártya, 48 kalózhajó kártya, 4 kalózkapitány kártya, 1 admirális kártya, játékszabály
Készleten